התחדשות עירונית בקרית אונו‎‎

התחדשות עירונית קרית אונו, פינוי בינוי תמ"א ועוד - מאירוביץ גלנור

מטרופולין גוש דן הינו אחד האזורים המבוקשים בישראל עבור פרויקטים על טהרת התחדשות עירונית.
הסיבות לכך רבות ומגוונות, החל ממגמת גידול האוכלוסין והגירה חיובית של תושבים מרחבי הארץ אל ערי המרכז, מוקדי התעסוקה הרבים במרחב, כמו גם היעדר שטחים פתוחים המחייבים תהליכי פינוי-בינוי ושדרוג המרחב האורבני.
לצד תל אביב והערים הסמוכות אליה בהן פרויקטים מסוג אלו זוכים לביקושים גבוהים, מציגה בעשור האחרון גם קריית אונו תנופת התחדשות חסרת תקדים, אשר צפויה על פי הערכות גורמי התכנון לאכלס כ-80 אלף איש עד שנת 2040.
על התחדשות עירונית בקרית אונו‎‎ קראו בכתבה הבאה.

הערכה זו מסתמכת על תוכנית מתאר כוללנית שאושרה בינואר 2022 בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, הכוללת תוספת משמעותית של כ-5500 יחידות דיור בבינוי חדש בכל שכונות העיר.
תוכנית המתאר העירונית המובלת על ידי עיריית קריית אונו והעומד בראשה, ישראל גל, עתידה לשנות באופן מהותי את החזון העירוני ביחס להליכי בנייה למגורים, מוסדות ציבור וצירי תחבורה, לרבות קיצור תהליכי קבלת תהליכי קבלת היתרי הבנייה לפרויקטים בתחומי העיר.
יתרה מכך, קריית אונו נחשבת לאחת הערים המובילות בתהליכי התחדשות עירונית ותמ”א 38, בעיקר על הציר הראשי, החוצה את רחוב לוי אשכול מצפון לדרום, אשר הפך לאחד ממוקדי ההתחדשות העירונית הגדולים בישראל.
בד בבד, יצוין כי על מערך ההתחדשות העירונית בקריית אונו אמונה מנהלת ייעודית הכפופה לראש העיר.
המנהלת שהוקמה בשנת 2018, הינה בעלת שורה של סמכויות, ביניהן מתן מידע וחומרי הסברה המיועדים לתושבים, יזמים ובעלי מקצוע בתחום הנדל”ן.
כמו כן עוסקת המנהלת גם בבדיקת היתכנות לקידום פרויקטים על טהרת התחדשות עירונית בשכונות העיר, סיוע בקידום פרויקטים מול מחלקות התכנון והרישוי ברשות המקומית וכן במתן סיוע לדיירים לצורך התארגנות לקראת בחירת נציגות מטעמם ו/או פנייה ליזמים לצורך קביעת עקרונות לבחירת יזם מבצע.

צפו בפרויקטים שלנו ⇐

התחדשות עירונית בקרית אונו: ולמה מאירוביץ’?

ענף הבנייה הינו תחום מורכב הרווי באתגרים, קל וחומר כאשר מדובר בפרויקטים של התחדשות עירונית הדורשים התמקצעות וידע רחב היקף בשורה של נושאים, לרבות היבטי תכנון, מיסוי, בטיחות, מתן מענה לצרכי התושבים וגורמים סביבתיים.
מסיבה זו חשוב כי כל בעלי קרקע או מבנים למיניהם, יבצעו את תהליך הבחירה של החברות היזמיות והקבלניות בצורה מושכלת תוך בחינה מדוקדקת של היבטי איתנות פיננסית ויכולת התנהלות מקצועית.
נמשיך להציב דגש על צוותים מוכחים המסוגלים לבצע את עבודתם נאמנה ולהעניק לדיירים את התמורות הגבוהות ביותר, כולל עמידה בלוחות זמנים מוגדרים.

קבוצת מאירוביץ’ גאה להוביל את ענף ההתחדשות העירונית בקריית אונו והסביבה, תוך הקפדה יתרה על שורה של פרויקטים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
לאור הניסיון המוכח ואיכות הבניה עליה אנו מקפידים, נמשיך להשקיע את מיטב המשאבים לטובת שיפור החזות האורבנית של קריית אונו כעיר מרכזית בגוש-דן.

כתבות נוספות

רוצים לבדוק האם הבניין שלכם חלק מתכנית התחדשות עירונית?
אנו נלווה אתכם יד ביד בדרך לחלום הגדול!

לפרטים נוספים, חייגו 072-3313130 
או מלאו את הטופס שלמטה

Call Now Button