התחדשות עירונית בתל אביב – מדוע חשוב לבחור בחברה אמינה

חברת בנייה להתחדשות עירונית, חשוב לבחור חברה אמינה - מאירוביץ גלנור

העיר תל-אביב נחשבת שלא בכדי לאחת מחלוצות הפרויקטים להתחדשות עירונית בישראל.
עצם היותה מרכז המטרופולין של גוש-דן ועיר בעלת השפעות חסרות תקדים במגוון רבדים, מעניקים לפרויקטים להתחדשות עירונית המתבצעים בתחומה חשיבות עליונה.
ראוי לציין כי בשל מיקומה האסטרטגי והעובדה כי היא סובלת ממחסור בשטחים פתוחים, מחויבת תל-אביב לטפח פרויקטים על טהרת התחדשות עירונית, המהווים מענה מיטבי לקראת מגמת גידול האוכלוסין שצפוי לפקוד אותה במהלך השנים הקרובות.

יתרה מכך, תהליכי ההתחדשות העירונית בתל-אביב יפו מתבצעים על ידי מנהלת ייעודית הכפופה לעירייה, בדמותה של חברת עזרה וביצרון, המשמשת כאורים ותומים בתחום קידום תוכניות פינוי בינוי, שימור מבנים ודיור בר-השגה.
צפו גם: פרויקטים חדשים בתל אביב

לכך יש להוסיף את תכנית המתאר הייחודית שמובילה העירייה בהיבטי תכנון ובנייה תחת השם “תוכנית הרובעים”, המחלקת את העיר ל-9 רובעים מוגדרים, כאשר לכל אחד מהם מאפיינים והגדרות שונות בהיבטי זכויות הבנייה. כמו כן, מעניקה התוכנית בהירות ביחס לפוטנציאל תוספת הדירות בכל שכונה, תוך התחשבות במרקם הסביבתי ובשטחים הציבוריים הסמוכים אליה.

בד בבד, מסמך המדיניות של עיריית תל-אביב יפו מגדיר באופן מפורש את התנאים לקבלת היתרי בנייה.
כל התהליך נעשה בשנים האחרונות בצורה מקוונת, עובדה המצליחה לקצר באופן משמעותי את לוחות הזמנים וכן לייעל את הפרויקטים להתחדשות עירונית בצורה איכותית לעומת שנים קודמות.

התחדשות עירונית בתל-אביב – מה חשוב לדעת

תהליכי התחדשות עירונית בישראל יכולים להתבצע באחת מבין שתי דרכים: הראשונה באמצעות הריסה ובנייה מחדש או כפי שמכונה בעגה המקצועית “פינוי בינוי” או לחילופין על ידי תוכניות תמ”א 38 הכוללות חיזוק של המבנים מפני רעידות אדמה בשילוב עם תוספת בנייה (קומות, הוספת מ”ר לשטח הדירה, מעלית, מרפסות ועוד).

יתרה מזאת, פרויקטים של התחדשות עירונית מתבצעים בדרך כלל על ידי יזם או קבלן, במסגרת תהליך המעניק WIN WIN לכלל הגורמים המעורבים בו.
מחד, הדיירים בבניין או במתחם נהנים ממבנה חדש ומודרני העומד בסטנדרטים ובתקני הבנייה המחמירים ביותר וכן נהנים מתוספת בנייה ואיכות חיים משודרגת.
היזם/קבלן מאידך בא גם כן על שכרו, תוך שהוא מנצל את זכויות הבנייה הגלומות בתכנית לטובת רווח כלכלי.
קראו גם: האם תמ”א 38 באה על חשבון פינוי בינוי

התחדשות עירונית בתל-אביב: מדוע חשוב לבחור בחברה אמינה

ענף הבנייה טומן בחובו לא מעט אתגרים הדורשים התמקצעות בשורה של תחומים, החל מתכנון, הבנה מעמיקה של תוואי הקרקע, היבטי מיסוי, בטיחות ועוד. כמו כן, חשוב לוודא כי החברה האמונה על ביצוע הפרויקטים הללו הינה בעלת איתנות פיננסית וכזו אשר לוקחת בחשבון את כלל המשתנים הללו בעת ובעונה אחת, לרבות צוותים מקצועיים מוכחים המסוגלים לבצע את המוטל עליהם בצורה מיטבית, תוך עמידה בלתי מתפשרת בלוחות הזמנים.
קבוצת מאירוביץ’ גלנור הינה אחד מהגורמים המנוסים ביותר המתמחים בייזום, תכנון וביצוע של פרויקטים להתחדשות עירונית בתל-אביב.

כתבות נוספות

רוצים לבדוק האם הבניין שלכם חלק מתכנית התחדשות עירונית?
אנו נלווה אתכם יד ביד בדרך לחלום הגדול!

לפרטים נוספים, חייגו 072-3313130 
או מלאו את הטופס שלמטה

Call Now Button