חיים מאירוביץ’ מספר על העקרונות והדרך שהכתיב אביו

אחד הפקטורים שמסייעים לקידום תהליכים של התחדשות עירונית, הוא מערכת היחסים והאמון אשר נרקמים בין היזם לבעלי הדירות. חיים מאירוביץ’, מנכ”ל ומייסד קבוצת מאירוביץ’, מספר על העקרונות שספג בבית אביו ועל הדרך שבה הם מכתיבים את דרכו כיזם. 

חיים מאירוביץ (58) הינו בעלים ומנכ”ל קבוצת מאירוביץ, המתמחה בייזום נדל”ן והתחדשות עירונית. מאירוביץ הוא דור שלישי למשפחת קבלנים. את תחילת דרכו בענף עשה לפני למעלה מ- 30 שנה כאשר ניהל חברת שיפוצים גדולה. בהמשך, הפך לקבלן ביצוע רשום ועבד עם אביו, ומשם, עבר באופן עצמאי לעולם היזמות והנדל”ן, כאשר הקים את קבוצת מאירוביץ שבבעלותו. בנוסף, משמש מאירוביץ כחבר הנהלה בארגון הקבלנים במחוז דן.

קבוצת מאירוביץ פועלת בעיקר באזור המרכז, לרבות תל אביב ורמת גן ומקדמת כיום 8 פרויקטים, שניים מהם אוכלסו: האחד פרוייקט תמ”א 38/2 הריסה ובינוי ברחוב המעגל 44 ברמת גן, שם היו קיימות 12 יח”ד ובמקומן נבנו 36 יחידות דיור חדשות, השני גם הוא פרוייקט תמ”א 38/2 וברחוב מעלה השחר ברמת גן, שם היו קיימות מספר יח”ד בודדות ובמקומן נבנו 20 יח”ד חדשות.
קראו עוד על התחדשות עירונית בתל אביב

מאירוביץ גאה בכלל הפרוייקטים לרבות בפרויקטים שהסתיימו ואוכלסו במהלך תקופת הקורונה, לדבריו, ההישג הגדול ביותר שלו הוא “בעלי הדירות והרוכשים המרוצים, אשר ממליצים על קבוצת מאירוביץ.”

אילו עקרונות מובילים במערכת היחסים שלך עם בעלי הדירות?

“יושרה, הגינות, אמינות, יחס חם ואישי וליווי לאורך כל הדרך, גם לאחר שהבניין כבר אוכלס, עקרונות אלו מייצרים את שביעות הרצון הגבוהה והפיכת הדיירים לשגרירים טובים של קבוצת מאירוביץ”.

כיצד עקרונות אלו באים לידי ביטוי?

“אנחנו עובדים עם הדיירים 24/6. הבניין במעלה השחר מאופיין באוכלוסייה אקלקטית, חלקן נשים שהיו זקוקות ליחס ועזרה. על אף שהבניין אוכלס לפני כשנתיים הן ממשיכות להתקשר ואנחנו נותנים להם שירות בכל מה שצריך, בין אם מדובר בבעיה באסלה או בעיה בחשמל שמתבררת כנורה שרופה, אני מרגיש שאני מחוייב לאורך כל הדרך”.

כדור שלישי למשפחת קבלנים, מה השיעור שלמדת מאביך? 

“אבי היה אחד הקבלנים הוותיקים והגדולים בבני ברק, בין היתר, שימש כיו”ר הקבלנים של בני ברק. מגיל צעיר אני זוכר אותו מתכנן דירות, משרטט ומסביר את הדברים לדיירים בכל שעות היום, תמיד היה זמין עבורם, הוא לימד אותי להיות ישר והוגן ושמדובר בעסקה ששני הצדדים צריכים לצאת ממנה מרוצים. אני תמיד שם את עצמי בצד השני וחושב איך הייתי מרגיש במקומם. כשיזמים אחרים אומרים לי: “מכרת את הדירה, תתקדם לעסקה הבאה”, הם לא מבינים שאני לא חונכתי כך, אני והצוות שלי תמיד נהיה קשובים לכל בעיה שתעלה, ובניגוד לחברות יזמיות אחרות שם קיימת הייררכיה, ולאנשי שירות לוקח לא מעט זמן להגיע ולטפל בתקלות, אצלנו זה נעשה באופן מיידי”.

התמיכה שאותה מעניקה קבוצת מאירוביץ’ באה לידי ביטוי גם בהיבטים רגשיים שאיתם מתמודדים הדיירים. מאירוביץ’ מספר כי באחד הבניינים התגוררה דיירת בת כ- 70 שנהגה להתקשר אליו ולמרר בבכי שהיא מתקשה לעשות את המעבר הנדרש וחוששת ממנו. “ביקרתי אותה מספר פעמים על מנת לתת לה את הליווי והתמיכה הנדרשת”. העידוד והתמיכה הן יכולות ששכלל מאירוביץ’ במסגרת ההתנדבות כליצן רפואי שעליה הוא מקפיד כבר שנים בבית החולים שניידר לילדים ובבתי אבות. “שמתי לי למטרה לשמח אנשים במצבי חיים לא פשוטים ואני עושה זאת בשמחה ואהבה”.
קשור ומומלץ – פרויקטים חדשים בתל אביב

כתבות נוספות

רוצים לבדוק האם הבניין שלכם חלק מתכנית התחדשות עירונית?
אנו נלווה אתכם יד ביד בדרך לחלום הגדול!

לפרטים נוספים, חייגו 072-3313130 
או מלאו את הטופס שלמטה

Call Now Button